Zonky půjčka
- půjčka 20 000 Kč – 900 000 Kč
- doba splatnosti 12 – 120 měsíců
- na cokoliv
- s doložením příjmů
- zajímavé úrokové sazby
Výše půjčky: 20 000 - 900 000 Kč
Splatnost: 12 - 120 měsíců
RPSN od: 4,49 %*
Roční úrok od: 3,99 %*
Půjčka bez doložení příjmu: ANO
Bez ručení: ANO
Možnost předčasného splacení: ANO
Půjčka bez registrů: NE
První zdarma: NE
Bez poplatků: NE
Odložení splátek: NE
Pro důchodce: NE
Pro ženy na mateřské: NE
V hotovosti: NE
*výše úrokové sazby, RPSN a úvěrový registr souvisí s výškou půjčky, dobou její splatnosti a individuálním posouzením bonity klienta
Reprezentativní příklad: Reprezentativní příklad se týká půjčky ve výši 150 000 Kč s úrokovou sazbou 5,99 % p.a., se splatností 60 měsíců, splátkou 2 957 Kč, poslední splátkou 2951,32 Kč, jednorázovým 2% poplatkem z výše půjčky (zde 3000 Kč rozpočítaný do prvních 3 splátek půjčky) a s výslednou RPSN 7,03 %. Celou výši půjčky vyplatíme na účet zákazníka. Celkem zákazník zaplatí 177 414,32 Kč. Doba splácení může být od 12 měsíců do 10 let a RPSN se pohybuje mezi 4,49 % a 26,91 %.
Toto sdělení slouží pouze pro informační účely. Přesné podmínky půjčky dostanete přímo od poskytovatele, který vás bude kontaktovat.
Průběh žádosti
Kam mám zadat žádost o půjčku?
Jestliže máte přichystané veškeré podklady pro to, abyste mohli žádat o půjčku (osobní doklady, výpisy z bankovního účtu, případně povolení k trvalému pobytu či partnerský promokód – když vyplňujete s poradcem), navštivte webovky zonky.cz a klikněte na tlačítko „CHCI SI PŮJČIT“.
Jak se při žádosti o půjčku postupuje s poradcem?
1. I s poradcem se vyplňuje žádost o půjčku zonky.cz, lze to zvládnout během 10 minut.
2. Poradce vždy začne tím, že ve formuláři zadá svůj promokód pro identifikaci!
3. Poradcova role spočívá v tom, že klientovi pomůže do pole “informace o Vás” vyplnit všechny podstatné informace, kterými jsou:
a. v případě žádosti o refinancování všechny aktuální půjčky klienta, výše splátek, celkového zůstatku atd.;
b. pokud měl kdy klient problém se splácením, problémy popíše a vysvětlí jejich vznik, řešení a opatření k tomu, aby se neopakovaly;
c. pokusí se popsat vše, co by mohlo pomoci při rozhodování o tom, zda klienta vyhodnotit jako úvěruschopného.
4. Do vytvořeného klientova profilu nahraje poradce všechny klientovy doklady a dokumenty. Pokud se proces nezdaří, zašle je na doklady@zonky.cz, přičemž do předmětu mailu zadá klientovo rodné číslo.
5. Klient po odeslání poptávky dostane email, ve kterém bude žádán, aby autorizoval svou poptávku prvním přihlášením. To znamená, že klikne na odkaz, který mu bude mailem od Zonky zaslán. Dokud to neudělá, nebude se jeho žádostí o půjčku nikdo zabývat (je nutné mít jistotu, že o půjčku určitě žádal daný člověk).
6. Po schválení žádosti o půjčku (když bude vyhodnocen jako úvěruschopný) může poradce klientovi pomoci sestavit příběh pro investory. I příběh žadatele může dost ovlivnit rozhodnutí investorů, zda mu svěří své peníze.
Jak poptávka dále postupuje? Vše trvá maximálně tři dny!
Ihned po odeslání poptávky a její autorizaci dostane klient informaci, zda je schválen jako úvěruschopný a zda jeho žádost bude zveřejněna investorům. Celkový postup po odeslání žádosti je následující:
1. Předscoring – proces ihned po odeslání poptávky – jde o kontrolu všech dokladů, dokumentů, kontrolu klienta v registrech atd. Zde bude klient buď zamítnut, tedy vyhodnocen jako rizikový a pravděpodobně neschopný splácet, nebo jako úvěruschopný a v tom případě se k jeho žádosti připojí přesná úroková míra. Může být po klientovi vyžadováno doložení dalších, podrobnějších informací a dokumentů.
2. Underwriting - příprava nabídky na míru, tedy rozhodování o nabídce žadatele – trvá maximálně 1 den. V tomto kroku se rozhoduje o schválení či zamítnutí nabídky žadatele. V případě zamítnutí jsou žadatel i poradce (pokud byl součástí procesu) informováni o zamítnutí a důvodech k němu. Ani po zamítnutí není vše ztraceno – lze zažádat o alternativní nabídku ze strany risku (schválit klienta s vyšším rizikem nesplácení – pak však také s velmi tvrdými podmínkami půjčky). V tomto případě zašlete mail se žádostí i s důvodem k jejímu zamítnutí a vysvětlením, proč tu půjčku přece jen chcete na adresu kasikova@zonky.cz (Tereza Kasíkova vede na Zonky tým underwriterů).
3. V případě schválení žadatele je nabídka žadateli zaslaná, informován je také poradce (partner).
4. Pokud zákazník stojí o půjčku s navrženými podmínkami (o nabídku), potvrdí vše pomocí autorizační SMS s kódem, vše probíhá online.
5. Do pěti minut od autorizace pomocí SMS je nabídka žadatele vystavena na tržišti, kde si ji prohlédnou investoři.
6. Na tržišti je nabídka umístěna maximálně po 2 kalendářní dny. Jestli bude profinancována nebo ne, závisí na rozhodnutích investorů.
7. Jakmile je nabídka zafinancována od investorů, jsou klientovi odeslány peníze.
Na co by si měl klient dát pozor při vyplňování žádosti, na co by se měl zaměřit především?
- Je potřeba nezapomenout na vyplnění promokódu, pokud vyplňujete s poradcem. Promokód se vyplňuje u Jména a Příjmení klienta v místě „máte-li promokód, vložte zde“.
- Vždy musíte uvést telefonní číslo a email žadatele (nikoliv poradce), aby byla možná komunikace se žadatelem – podpis smlouvy probíhá pomocí telefonu, email a SMS jsou používány k autorizacím, email slouží jako přístupový údaj do uživatelského profilu klienta na Zonky.
- Každý e-mail lze na Zonky použít pouze jednou, což znamená, že například pokud má klient zamítnutou žádost a žádá o půjčku znovu, musí použít jiný mail! Ale také v případě, že má klient aktivní nebo splacenou půjčku a chce si vzít další, musí použít jiný mail!
Časté dotazy
Recenze
Zonky není klasickým poskytovatelem půjček, ale je prostředníkem mezi žadatelem a poskytovateli. Jedná se o zajímavou službu, která přináší další možnost, jak získat nebankovní půjčku.
Pro zájemce o půjčku je Zonky zajímavá hodně tím, že každý může vylíčit svůj příběh. Pokud je zajímavý a potencionální investory (lidi nabízející půjčku) zaujme, může ji žadatel získat. Účel není nijak omezený. Důležité ovšem je svůj dluh splatit.
Určitým omezením je požadavek na doložení příjmů. Pokud tedy příjmy nemáte, nemůžete u Zonky uspět. Výše příjmů jsou jedním z bodů, které ovlivňují tzv. rating, jenž je každé půjčce přidělen. Od výše ratingu se určuje úroková sazba. Nejvyšší rating ji má velmi zajímavou, naopak nejnižší již tak výhodný není.
Proti konkurenci Zonky poněkud oslabuje delší doba celého procesu poskytnutí půjčky. Úplně nakonec je ovšem nutné ocenit, že o Zonky půjčku můžou požádat všichni občané zemí Evropské unie, kteří mají trvalé bydliště v České republice.
Poskytovatel
Zonky s.r.o.
Evropská 2690/17
160 00 Praha 6 - Dejvice
Tel.: +420 800 449 999
E-mail: info@zonky.cz
Web: www.zonky.cz
